Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons terugbetaal- en retourneringsbeleid geldt voor 30 dagen.

Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen.

Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd.

Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd.

We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

Cadeaubonnen
Downloadbare softwareproducten
Sommige artikelen voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen.

We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als uw terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch

worden toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Te late of ontbrekende restituties

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@trabiss-int.com

Ruilen

Wij vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn.

Als u het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@trabiss-int.com

Shipping returns

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw item.

De verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost om uw geruilde artikel bij u te krijgen variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten.

Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp Nodig?

Neem contact met ons op via info@trabiss-int.com voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.